Kak Rusnah's Recipe
"
By: Rusnah Ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 19-Aug-2010 10:42 Email | Share | Bookmark
Award dan Tag Daripada Rinnchan

Kak rus tak pernah dok dapat award ni....tapi alhamdulillah dan terima kasih kat Rinnchan yang sudi menganugerahkannya kepada kak rus.Kak rus dok terpikir juga untung sungguh kak rus ni pasal award tu diberi kerana Sehari Sejenis Kuih tuuuuu.....tapi tak selesai lagi sampai akhir Ramadhan....Itupun bukanlah gerenti cukup 30 hari dan 30 jenis kuih...hehehe....Apapun terima kasih banyak-banyak sekali lagi kat Rinn kerana sudi bagi award ni.



Soalan 1: Adakah anda rasa HOT........?
Hot dalam badan tak rasa pasal dok bawah kipas niiii...tapi hot perasaan
tu mesti ada terutamanya kat Chua Soi Lek dengan persoalan pemilikan ekuiti
30% Bumiputera dan dengan masalah dok jumpa bayi dalam tong sampah ni.

Soalan 2: Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang.



Nilah wallpapernya.....tukar bila masuk bulan Ramadhan lalu pasai banyak masa lepas
pencen...hehehehe.......

Soalan 3: Cerita pasal gambar ni....?
Terbekenan dengan rumput rona tona suram biru kekelabuan dan kilauan
embun-embun di hujung rumput tuuuu.Tonanya yang suram membuatkan
senang kak rus nampak icons segala fail yang ada.....sebab bulan puasa
ni mata tak larat nak buka....hehehe....Raya ni tukar lain pulak.....

Soalan 4: Kali terakhir makan pizza.....?
Eh...!Bila ya.....tak ingat dah perasan kak rus makan mini pizza yang kak rus
buat hari tu....bila pun tak tahu...satgi nak masuk fp balik nak cari..hehehe...
Dah dapat dah......pertengahan bulan Mac 2010....lama dah tuuuuu....

Soalan 5: Lagu terakhir anda dengar....?
Kak rus ni tiap-tiap hari buka Radio Klasik Nasional...tak sat
baru dengar lagu...Saya Anak Malaysia....siapa nyanyi tak tau...Dr.Sam....
Ya...memang betul......Dr.Sam...pi mana la ni Dr.Sam pun tak tau lama
tak dengar berita....hehehe...

Soalan 6: Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini...?
Tak sat baru sudah sapu sampah kat dapur saja.....dan sebelum
tu kak rus siram pokok dan sidai kain....sebelum sidai mestilah kena
basuh dulu kannnn?Hehehehe.....ni pun tengah dok dengar radio.

Soalan 7: Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape...?
Nama kak rus dalam fp......Yang kak rus syok arwah ayah kak rus
panggil kak rus....Rosni jadi adik-adik kak rus semuanya panggil kak
rus dengan panggilan...Kak Onie,kecuali abang-abang panggil Nah.
Anak-anak saudara sebelah suami panggil kak rus Mak Tam dan sebelah
kak rus sendiri panggil Mak Lang....hehehe...ada panggilan lagi kak rus ni.
Di sekolah lama kak rus SMKC Father Barre...kebanyakannya panggil
dengan nama penuh Kak Rusnah dan ada yang panggil Kak Onah.. anak murid pula panggil Puan Rusnah.....hehehe....mamak dan apek kedai depan tu panggil cikgu.
Yang tak boleh kak rus lupa arwah atok kak rus panggil...PENYET.....
pasal masa kecik-kecik kak rus ni lembek lemah gemulai dan manja orangnya...hehehe.

Soalan 8: Tag lagi 5 orang
Yang ni jadi masalah niiiii........Siapa ha....?

Sat......satgi sambung....Siapa pula yang datang kat depan rumah ni dok bagi salam.
Sambung siaran.........
Kak rus rasa nak tag dan bagi award ni kat.............sebenarnyan ramai lagi nak bagi award ni.......


1. Sue
2. Madiha (walaupun dah dapat)
3. Ida
4. Baayah
5. Jasmeen

Soalan 9: Siapa orang no. 1.....?
Suhaya/Sue yang manis bertahi lalat di atas bibir sebelah kanan.Tak silap kak rus Sue punyai 3 orang anak yang comel dan yang pastinya kak rus dok teringat nak bagi award lama dah kat Sue ni pasal beliau selalunya pencopot pertama fp kak rus...Terima ya...Sue.


Soalan 10: Katakan sesuatu pada orang no. 5...?
Jasmeen :Kerajinanmu menyiapkan kek-kek tempahan beraising dan kuih-kuih yang lain memberi gambaran yang Jasmeen seorang yang rajin dan tabah.


Soalan 11: No.3 ade hubungan ape dan sape.....?
Ida : Kak rus tiada hubungan apa pun dgn Ida ni tapi anggap seorang adik yang rajin mencuba macam-macam resepi walaupun bekerja di pejabat malah di gerai bihun sup che abangnya......



Soalan 12: Bagaimana pula dengan no. 2...?
Madiha : Bolehlah Madiha yang rajin ni menyediakan 2 tags sekali kot.Seorang wanita gigih yang memang rajin menyediakan juadah yang enak-enak belaka.Punyai 3 orang cahaya mata yang comel-comel dan kak rus rasa dia ibarat adik kak rus macam adik-adik lain di alam ciber niiii


Soalan 13: Kata-kata cinta dengan orang no. 4....?
Baayah : Kata cinta tak boleh diucap sembarangan....tapi sebenarnya kak rus amat menyintai fp Baayah yang penuh informasi pelancongan dan jalan-jalan cari makan dengan gambar yang begitu jelas dan menawan....


Soalan 14: Berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang anda tag....?
1.Kesemuanya kenalan dari laman FP
2.Pelawat yang rajin bertamu dan bersembang di fp kak rus
3.Semuanya rajin-rajin mengupdate fp masing-masing dengan cerita yang tidak menjemukan kadang-kadang menjadi rujukan kak rus.
4.Semuanya manis-manis belaka
5.Yang pastinya semua wanita di atas adalah orang-orang yang tabah,peramah,jujur, ikhlas,bertanggungjawab,dan.......macam-macam lagi yang tak terucap ....heheheh
Terima kasih kepada kalian yang memeriahkan jalinan persahabatan di alam ciber ni....jumpa belum.......heheheh..




Assalamualaikum ...dan Terima Kasih Semua....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net